0
0

نصب پنل های 320 وات

385 بازدید

پنل‌های خورشیدی 320 وات، تجهیزاتی هستند که از تکنولوژی سلول‌های خورشیدی بهره می‌برند تا نور خورشید را به انرژی برق تبدیل کنند. این پنل‌ها دارای توان تولید برق 320 وات می‌باشند، که به معنای اصطلاحی به این معناست که در شرایط استاندارد، هر واحد از این پنل‌ها در هر لحظه تا 320 وات برق تولید می‌کند.

پنل‌های خورشیدی با توان 320 وات معمولاً برای نصب در سیستم‌های تولید برق خورشیدی در خانه‌ها، کسب‌وکارها و سایر مکان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. این پنل‌ها با ترتیب متناسب و تعداد مناسب در سیستم‌های بزرگتر قابل استفاده نیز هستند تا توان تولید برق را افزایش دهند.

استفاده از پنل‌های خورشیدی با توان مشخصی می‌تواند به کاهش مصرف انرژی از منابع سوخت فسیلی و کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای کمک کند و در مدت زمان طولانی به تأمین برق پایدار و انرژی پاک و سبز منجر شود.

 

با تماشای ویدئو زیر از آکادمی مازند سولار با این نوع از پنل خورشیدی و شازه آن بیشتر آشنا میشوید:

 

 

 

توضیح:

همانطور که مشاهده کردید این گوشه ای از آموزش های تخصصی ما به کارآموزان عزیز بود که میخواهند در آمد از صنعت خورشیدی داشته باشند ما با آموزش تکنیک های اصولی و بروز شما را وارد این صنعت خارقالعاده و کسب در آمد بالا از انرژی خورشیدی میکنم .

نحوه شرکت در دوره های تخصصی ما:

برای شرکت در دوره های ما میتوانید هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری (خرید دوره) ما در شهر های ساری و شیراز دوره های خود را به صورت حضوری برگذار میکنم اگر از این شهر ها نیستید و علاقمند یاد گیری  این صنعت دارید میتوانید از دوره های آنلاین ما استفاده کنید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید .تماس با ما:  09115607171 – 0113310544

دوره های آموزش نصب و مدیریت نیروگاه های خورشیدی ما:

دوره جامع طراحی و نصب نیروگاه خورشیدی

طراحی و نصب توربین بادی

مدیریت پروژه نیروگاه خورشیدی

دوره های آموزش تخصصی انرژی خورشیدی ما:

طراحی نیروگاه خورشیدی مگاواتی

طراح نیروگاه خورشیدی (فتوولتائیک) متصل به شبکه

دوره سولار ماینینگ

درباره آکادمی مازند سولار

آکادمی انرژی خورشیدی مازندران، از سال ۱۳۹۸ با به کار گیری اساتید مجرب و با هدف آموزش و ارتقاء سطوح مهارت های فنی و عملی فارغ التحصیلان دانشگاهی و نیروهای شاغل در بخش های مرتبط در زمینه انرژی های تجدید پذیر مانند انرژی خورشیدی و انرژی بادی فعالیت خود را آغاز نمود.

در حال حاضر، آکادمی انرژی خورشیدی مازندران، اولین و تنها آموزشگاه دارای مجوز رسمی آموزش در زمینه انرژی های نو از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در استان مازندران، است، که دوره های تخصصی و کاربردی در زمینه انرژی های نو برای گروه های مختلف برگزار می نماید.

علاوه بر این در ارتباط با سابقه درخشان آکادمی انرژی خورشیدی مازندران، باید یادآور شد که این آکادمی تاکنون موفق به برگزاری 72 دوره آموزشی شامل دوره طراحی سیستمهای فوتوولتاییک، دوره نصاب پنل های خورشیدی، دوره طراحی توربین بادی و دوره نصاب توربین بادی شده است و 369 نیروی آماده به کار تربیت و روانه بازار کار نموده است.

این مجموعه مفتخر است در سال 1401 شعبه دوم خود را در شهر زیبای شیراز افتتاح نموده است.

[وب‌سایت ما](mazandsolaracademy.ir) | تماس با ما:  09115607171 – 0113310544

مطالب بیشتر:

انرژی باد | انرژی بادی چیست | wind energy

انرژی خورشیدی با الهام از طبیعت

مزارع بادی چه هستند | مزرعه بادی | wind farm

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://mazandsolaracademy.ir/?p=3734
اشتراک گذاری:
نویسنده
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد نصب پنل های 320 وات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.